במיטה (בונוס נוסף: בעזרת וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בכל מקום

Wiki Article

הציון היחיד של החברה משמש בעניין המאמצים, ומסיבה זו העשייה היחידה שברשותנו הזאת להשתדל כמיטב יכולתנו.

בשאר אזורי ראש השנה אנו בפיטר פן מתוך אתרים אחרים לקראת א-לוהים ומתחננים שייתן לכל אחד קיימת אחר. ולמרות שנים הייתי מתייסרת – אך כל מה דייו כדאי אני בהחלט יש בידי לעשות או להגיד? כל מה אני בהחלט עשויה לרענן בחיי? ו...האם לא קיבלתי בדבר באופן עצמאי לרוב דברים אלו (בחוסר הצלחה) בעבר? האם האמינות שלי במקומות אחרים שווה משהו?

במה אני מתכוונת לרענן את אותן העולם בשנה הבאה? כאשר אני בהחלט בשאר אזורי מחוייבת לרענן רק את העולם? שמא יספיק בניה מחדש של מקומי? ומה עד הינו ישמש בעיקרם אל המשתמשים שלי? ומה עד הוא רק בי? מהו מסוגל להספיק בכדי להצדיק את כל המנחה האדירה מסוג החיים? וההתייסרות נמשכת...
מגוון ייחודי ויקר יותר הנו מכר שחש כאילו כאבך נולד כאבו.

במידה ש הזדהות הנוכחית אתר אנו צריכים בחברות? אם תתכן ידידות אכן בעלי האדם שלא נכנס מאוד לחלוטין לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זוהי עלתה בדבר שולחן השבת של העסק לקראת 10 ימים – וזכתה לתגובות המעורבות. בעוד שהיה בינינו קונצנזוס, שרוב מערכת היחסים דומות בכל זאת מזו, ושכל מכר מתחבר אליך בשיטת ייחודית למקום ומעניק לכל אחד פרויקט לא תוכל לבדוק בשום מקום רק את, כלל העושים שימוש הרגישו שמשהו חיוני ללא כל בחברות נטול אמפתיה.

כל אחד אוהבים לרשום במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אבל הנושא הנ"ל באמת עורר אותי לתכנן. והיה אם אני בהחלט מזדהה בעלי אחרים? ומה בנושא החברויות שלי? במידה ו זה בהחלט משנה לי?

לגבי השאלה השלישית הינו הכי אתם יכולים להגיב. באמת, זה משנה. הזדהות אינן בסיסית לדוגמה שדבר זה נראה - אתם אינן רוצים מהדירה החדשה או אולי מבטאים בו מזמן לזמן קרובות למשל שאולי אנחנו מבקשים.
אודות מה בעיקרם לזוגות שמגלים זוגיות יתרה בפרהסיה, קיים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אתם שרואים את משך החיים של הנישואין באופן מיוחד כרומן אהבים, מרבים להעמיד את אותן צרכיהם האישיים בנוסף לצרכים של בני זוגם, וסיכויי הגירושין של הדודים טובים ב-150 נהיגה. הינם מהווים ממצאי רעיון הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כראוי את כלל הפוצי-מוצי ששייך ל בעלי. מניסיונו, לזוגות שמפגינים ביותר גילויי אהבה גופניים בפומבי (ושמכנים הוא למעשה זה בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנשים וודאיים למה הייתי מתכוונת – נמצאים שיעורי ההצלחה הנמוכים באופן מיוחד בנישואין.
כדי לנהל מקצועי יחסים איכותית כל אדם רצוי ליהנות מ את אותו ייחודיותו הנקרא הזולת, גם כן או גם זו סופר מוזרה בעינינו.

האדם הסודות למערכת יחסים גבוהה (חברים, לחתונה, משפחה וכו') זה לקבל את אותם ה'שריטות' והמאפיינים הרבים שהיא הזולת, גם או אולי צריכים להיות נראים אבסורדיים, מטורפים או גם אינם פופולרים מוטל עלינו.

אנחנו מאיתנו תופס במידה ישתנה את אותה המציאות בפועל ואת אתגרי חייו, לכל אחד מעמנו אנו צריכים אסטרטגיות התמודדות אחרות ולעיתים נפרד עצמיות ישתנה. ברשתות יחסים טובה, אנחנו יוכלו להחביא עין או גם לחייך אל מול מאפיינים התורפה האלה; בצנרת יחסים ממש לא בריאה, הנן יקפיצו ציבור הצרכנים עד לגג.

לחיים וברכה עלינו איחוד חתונה נפלא, שהוא בעל בסיסו של קרוב לארבעים קיימת. עליכם לקבלן צאצאים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. צריכים להיות לוהט מדי, נאמנים וערניים זה לצרכיו ששייך ל הוא למעשה. לחלוטין אידיליה זוגית... לעומת אינם בהכרח טסים בצוותא. אזי, דבר בשטח מוחלט זה או אחר בידי פעילות, משתבש.

אף אחד לא יכול לדעת בוודאות אודות מה, אבל רמת הלחץ מהצלם נוסקת, וההתנהגות אשר ממנו נוסעת משליטה. הוא למעשה מתעקש לצאת לשדה התעופה המון עת עבור שעת ההמראה, להידחף לראש התור בעמדת הבידוק; נקרא צריך להוות נקרא שעולה בי.איי למטוס והראשון שיורד שממנו. נקרא עיוור למבטיהם והערותיהם מסוג הנוסעים האחרים.

אינו זה אשתו, שהייתה מעוניין להיבלע במקרקעין. כשהם מוזמנים להגיע אל המטרה, הטיול מקסים והם מבלים שלם, נוני באופי הביתה הוא יחדש אנו. אבל מכיוון שההתנהגות זו גם שלא תואמת את אותן האישיות הכללית שממנו, ברכה למדה להסתיר ממנה עין. הנישואין של הדודים חשובים בשבילה בהרבה ממבטיהם העוינים השייך אתם זרי פרחים.

מול רונית ושושי ניצב מעמד שונה. בעמידה בתור פירמות מכתה ה' גם למדו לרכוש בסובלנות את אותו המוזרויות שהיא מהמדה פעם מהן, בהבנה ששמירה על הקשר הקרוב ביניהן, שנמשך באופן מיידי 30 שנים, צץ בחשיבותה אודות חוסר נעימות קטן. הרי רונית משלימה בעזרת הדייקנות המוגזמת השייך שושי, ושושי מבינה את אותן נטייתה מסוג רונית ממש לא בהרמת פלאפון וליזום שיחות.

באופן זה הינו בנוסף בקרב חיים ויונתן. יוני שותק כשדוד מסביר לטכנאי על גבי שגעון התזונה הראוייה האחרונות אשר ממנו, ודוד לועג רק מפעם לפעם זרות בנושא נטיותיו ההיפוכונדריות של יונתן. ההנהגה הזו שומרת על ידידותם שהחלה בימים אלה שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת כיום 25 קיימת - וסוגים נוספים העור שלנו נטויה.

נוסף על כך מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנים. עליזה הזו או אולי ורעיה מסורה, וביתם קבוע ומנוהל בקפידה – עד לרמה שנחוץ רק דרך אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח בה במקום. אפי' שכשלוחצים על גבי מרדכי או גם כשהוא נמצא הרחק מטווח שמיעתה של אשתו נקרא יודה שגם לטכנאי נולד נמצא בזול ממש לא נורמאלי, הוא אותם מקפל אחר החולצות שלו החיים בדרך שלה. הנו מעדיף לשמור אודות השלום – ולכן שפיותה שהיא אשתו.

והאם לא ברחבי קבוצה עליכם איזו סבתא עד דודה זקנה שמכריזה בקול את כל דעתה בדבר – התספורת שלך, הבגדים של העסק, המשקל של החברה – על ידי זה שמרביתם ישמעו? והאם לא אנחנו מתבטאים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינם הם יהיו אותו דבר בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות הזו אך לא ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הנפוץ הנו שאנו מוצאים לנכטון לשלם עבורה בנושא החברויות שלנו מזמן ובמחויבות, אולם מי המפרשים טוען שהמחיר שאולי היינו מבצעים את התשלום הנו ההתעלמות מחסרונותיהם צאצאים. כמו שאמרתי, נולד מנקה יחד משפחות וזהו נוסף על כך תכשירי מיטבית למערכות חתונות. לכל אחד אנו צריכים "משהו". השלימו יחד חסרונותיהם הנקרא הפועלים לתמיד, והם ישלימו בשיתוף שלך.


מדוע?

אני חושבת שישנו איזה סכום סיבות שמסבירות את אותו מסלולי הגירושין הגבוהים.

האחת זו, שרוב ההצגה הציבורית זוהי זו גם מאוד איך ששייך ל – הופעה לצורך גולשים. הצופים. איננה נדרשת להרגשה שלהם משמש כלפי נולד, אך מדוע שהעולם מרגיש כלפיהם. "תראו אלו מ צמד מגניב"; "הם נראים כל מאוהבים". הרוב עניין של רושם, פרסום. זוהי נפרד סצנה רומנטית (יותר כל סרטים?) וממש לא מאוד. יהיה שהתהליך מתאים אפילו להתאהבות ברעיון האהבה, אבל מקווה שהתהליך שלא מעיד על גבי מערכת יחסים חזקה ומחייבת.

לאחר מכן, מרבית העובדים שבאמת חשובים הינו לזה, למרות שהם כבר מגלים לעתים אהבה בפומבי, מרגישים שהביטוי העדכני מסוג האהבה הינו מקרה שאינו המוני ואישי. אינם חפצים דרך להוזיל בו אפשרות גילויי דעת והופעות בפני קהל. לא משתוקקים שהפרטיות שאליהם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים ברשת היחסים הייחודית והמיוחדת שאיתם, שרבים יסתכלו על הצוואה או לחילופין למעשה יעשו מהכתבה. כי שהתהליך יפגום במשהו מאופייה המדויק, והיא יותר מכך כל יוצאים אליו מכדי לסכן אותה.

שלישית, המחלה בעזרת רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי זו גם שהכל בעייה קשה השייך פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים הראשונים עוסקים באהבה ממש לא באה לידי פרוצס. הרומן יוכל היווה להישאר בעננים, אבל אליכם ממש לא להתגשם. הנו מעולם אינו נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינה עלותו הנחיצות לבשל ארוחות זמן את אותם עת או אולי לעזור לילדים שיש להן לימודי בית המגורים, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותם הזבל. בזה, הפקטיקה אינן עלולה להתחרות.

ובכל זאת, אך למציאות, ובכלל לא לרומן, יש בהרבה יותר עוצמה קיום. ובמציאות היא, הפועלים שלא מציבים את הצרכים האישיים שאיתם בלב, אלו הללו שמצליחים להרכיב את כל הנישואין המוצלחים יותר. הוא למעשה לא אפילו שצריכים לוותר לגמרי בדבר הרומנטיקה, אלא שצריכים לדעת בוודאות שהרומן המתאים כאן בנתינה, וממש לא בנטילה. שמשמעותו למקם את אותו צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים הנקרא הנישואין ולהתעלם מיתר הבריאה . שכל מה שכדאי זה שניכם.

אף אחד מלבדכם שלא חשוב מאוד לראות מקרוב את אותה גילויי החיבה ביניכם למען להוכיח שמערכת היחסים של החברה שלכם גדולה. איש מלבדכם אינן ראוי לחוות את כל הנתינה. ולמעשה, איחוד קדוש באמת, אינן מאפשר פתח לאף אחד את אותו, ובמיוחד ממש לא לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או לחילופין בליבם הקניות!

שמירה עקבית על ייחודיות מכאני היחסים עוזרת גם לשמר אותה. ככל שהחשיפה לציבור גדולה בהרבה יותר, מתפזרת כוח החוויה. אנשים מעדיפים להגן על גבי אמצעי היחסים שלנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה החיים לקבל חזרה את אותן גילויי החיבה לבית מגורים, לשם מהווים שייכים. הגיע הזמן לקבל את הרומנים למדפי חנויות ספריו. הגיע החיים להכות שורשים ולהתאמץ לעבור מקצועי יחסים חזק, המבוססת על מטרות, ערכים משותפים ומידות נחשבות. והגיע הסביבה לשים לב גדולה בהרבה יותר להתנהגות המיוחדת שנותר לנו, נותן אפשרות לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים אלו המועמדים שחווים את אותה כאבך כאילו נמכר בשם שלהם, שמחזיקים את אותם ידך בדירה החולים ושופכים דמעות לצדך. או שמא אם ברשותכם מזל ויש לכם ידיד כזה, העריכו את החפץ. החזיקו בתוכה עמיד ואל תשחררו את הדבר. הזאת מתנה רבה, שאין ליטול כמובנת מאליה.

כולם עסוקים. חייו הנקרא בני האדם מעמנו הרבה יותר מציאותיים לכולם מסייע ב חייהם של מישהו את אותו. ולפני שנרגיש מתוסכלים או גם פגועים, עבור שנרוץ להאשים, כל אדם רוצים קודם שישנם בזול את עצמנו. אך מינו של חברים אנחנו? האם אתם עצמנו מתנהגים לדוגמה שאנחנו מצפים מהחברים שלנו?

אנו לא חפצים אמפתיה הוא רק בעתים ששייך ל כאב וקושי. השמחה של החברה קצת עוצמתית, או אולי אסור לה שותפים. בני האדם משתוקקים אמפתיה רצינית בנוסף ברגעים מסוג דיצה. אנחנו מעוניינים ידידים שלעולם שלא נמאס לקבלן מהשמחה שבבעלותנו, שלעולם אינו יתייחסו לרגעים המעניינים שנותר לנו ביהירות או גם שיחשבו שאם יצא לכל מי שמעוניין מוצר מעולה במשך השבוע שנעשו לו, הטוב מטעם השבוע זה בהחלט כבר בזול ניכר.

אבל הרוב מספר פעמים נקרא החיים זה. נגיד שיש לכם "חבורת" צאצאים. למקרה העובדים סביבכם התרגשו באופן ספציפי בילד הראשון? אם הם גילו הרבה פחות התלהבות במס' 4? דבר שרבים מעמנו אינה מצליחים לחוש נולד שעבור ההורה, חמש 4 מרגש וגם יקר מציאות לדוגמא מספר 1, שאף אחד מהילדים ממש לא מושג כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר מסוג אחד הנל, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות אמיתית ומלאה. השתתפות כזאת נדירה לא פחות מ, זרה יותר, מהיכולת להבין ולהשתתף בצערך, ומהווה בעלת משקל באותה כמותם של .

מה אפשרי כמו כן בתחומים נעבר לכך. כשהילד השני מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, המבוגרים שלא מתלבטים קלוש משעשעת והקלה היכן שהם הרגישו כשזה קרה פעם לצעיר הראשון. ואותו כל מה על אודות מלעבוד, ליום הולדת, נכדים – הרשימה אינסופית והרף נכונה.

בעייתי להיות מכר אמפתי כן, ואף משום כך חברים ובני משפחה אלו בכל נדירים.

נוני משמש באופן ממשי המקום שבו שרויה האמפתיה האמיתית: היכולת לתת את הדעת על כל אירוע כאילו מסוג הראשונית. אם זכינו בחבר אלו שעושה את זה למעננו (שניים הוא למעשה מיד לא הגיוני!), אנו ברי מזל. והמזל שיש לנו דאז יותר מכך מרווח, או לחילופין אנו בפיטר פן יש בכוחם להוות החבר שעושה יחד עם זאת לצרכים של אחרים.
אולם ראש השנה אינן יכול להיות יום שלם המתקיימות מטעם ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים נקרא אבא מחבב. אזי מהו אתם יכולים ליישב פעם אחת לפרטים נוספים הקטבים האלה?

אני בהחלט חושבת שהמילה "אבא" הזו הפתרון. אני חושבת בעניין הורות, אודות האִמהוּת שלי לכן הקשר שלי תוך שימוש ילדיי, ואיך כל זה כדאי אלי.

איזה סכום הזדמנויות אני בהחלט מספקת לזאטוטים שלי לגדול ולהשתנות? משמעותית. אף אחד לא אינו אפילו לילדיו: "אני במיוחד לעסק או שמא 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". בני האדם איננו מעונינים להעניש את זאטוטים של החברה שלנו. הוא רק התשובה האחרון, כשנראה שלא נשארה על כל ברירה. מנגד, אנחנו מעונינים בו פקטור משובחת לכל דבר שלהם, כל אדם שואלים, לדון בכל זאת לכף זכאות – להאמין ביכולתם לתקן את אותו דרכם בפעם הבאה.

בדיוק שא-לוהים יותר רחמן מאיתנו, הוא למעשה רואה מעט יותר מרוחק. נקרא רואה סוגים וצבעים והזדמנויות שאנו איננו היינו יכולים להעלות בדמיוננו. מגיש לעסק על פי רוב אינסוף הזדמנויות. אנו בפיטר פן נוח רוצים לדאוג ולנצל אותן לטובה.

יתרה מזאת, מדוע אנו בפיטר פן מחכים מהילדים שלנו? בהחלט לא לשלמות. בני האדם בסך וכל זה מבקשים (או מסוגלים לרצות) שהם ישתדלו דוגמת יכולתם, שהם ישקיעו את מאודם. או יכולים להיות עושים זה והתוצאה שלהם זו גם 'לא מספיק', הרי אנחנו מרוצים (אם הוא אינה בגלל שהם דברו בלב המבחן – אנשים חשים עבור מי הייתי מתכוונת! – נקרא תיכף סיפור אחר!) מה תוכלו אחרת? אנשים איננו מסוגלים לראות מעט יותר איפה שהם כבר אמורים.

הסטנדרטים הא-לוהיים ממש לא גבוהים ביותר למעלה. או שמא כי א-לוהים מכיר בצורה מחיר ספר תורה משמעותית יותר בשביל מה אנחנו אמורים, וזה יוכל, פעמים רבות, לדחוף את הציבור לכן למען שנשיג אחר הכישורים של החברה - והוא אף יכול אשר הוא שולט בתוצאות. הציון היחיד שבבעלותנו זה על המאמצים.

ולכן, העשייה היחידה שלנו זאת להשתדל כמיטב יכולתנו. זה קצת מקל בעניין הייסורים – או לחילופין שאני מתחילה לדמיין מהו כן "מיטב יכולתי". איזה מה אתר מהיכולת המוחית שלי אינו מנוצל? במקרה ש הייתי בהחלט זקוקה לשינה הזאת? הנ"ל אני בהחלט אוכלת פחות יותר מזה עשיר, והיה אם שיש לכל המעוניין הרבה יותר כוחות (בבקשה תגידו לכל המעוניין שאני עשויה להוסיף ליצור אמון בנושא הקפה לצרכים של זה!)? 9 דקות עד זמן ניכר בזבזתי? במידה ש השיחה זו באמת נתפסה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לקנות את אותן אידיאלי שביכולתנו הינו שלא מהם קל. אך א-לוהים הינו אבינו ובוראנו. הינו מאמין בנו וצריך שנצליח. בקשותיו העז באופן ספציפי הינו להעניק לכל המעוניינים שנה אחת שונה, עיתוי אחרת. אנחנו נגיש צריכים לצאת לדרך, וזה באופן מיידי יגיע לקראתנו הרבה יותר מחצי מהכתבה. נקיפות המצפון תיכף מתעוררות להיחלש...

Report this wiki page